Thursday, December 23, 2010

Telekom Malaysia




Semalam..aku tak dapat nak update blog..tension sebab internet streamyx kat kedai tempat aku kerja ader problem..hampeh
Nak aku ceritakan detail sikit..hari khamis lepas aku dah buat aduan TM dail 100..dah le nak tunggu dapat org jawab bapak lambatnya, hari jumaat kontraktor TM call, kata nak datang..tunggu tak datang pun..hari sabtu tak datang jugak..ahad of course tak datang , off day kan. Hari Isnin aku tunggu lagi..tak datang jugak..geram gak sebab customer aku nak call susah..aku nak buat call/fax pun susah..internet pun tarak..sunyi ler kedai aku..sebab selalunya aku dengar radio online ..hmmm bosan.

lewat petang Isnin aku call lagi..kontraktor cakap dia akan datang esok..pastu dia cakap van rosak la, ader hal la..dia cakap org office (bahagian TM) salah bagi no telefon la..macam2 la alasan..
aku sabar jer..

hari Selasa aku tunggu lagi..takder jugak sesape yang datang..

hari rabu aku call lagi. bahagian aduan TM cakap kes aku masuk second level (urgent).bos aku kat hq dah start bising kenape lambat sangat..aku nak buat camner lagi

hari Rabu..still takder aper2 tindakan..aku tunggu lagi

Hari Khamis..aku tunggu lagi..tah sampai bila ..

esok..Jumaat aku harap yang terbaik..







No comments: