Saturday, August 17, 2019

Day 7 @ Penang  (5hb jun 2015)

Hari ni adalah hari terakhir di Pulau Pinang untuk sesi percutian kali ini. Betul 2 bercuti kali ni wlpn bajet x de. Nak tunggu bajet ada , x merasalah bercuti pulak kan.

Awal pg ni aku x plan pi mana2 memandangkan hari ni hari jumaat, masa agak terhad. En suami ke bengkel baiki alignment tayar kereta. Aku kemas2 rumah n apa2 yg patut. Lunch aku tapau jer. aku suka makan mknn baru yg jarang aku dpt kat kuantan. Menu wajib, kari ikan bawal, gulai pisang, air asam, ikan masak cuka, n sayur buncis.
that's why aku beli jer. Bukan sbb malas ya. hehehe.. back up diri yg mmg malas..

Petang after solat jumaat aku ke area terminal bus. aku tapau apa2 yg patut utk mother in law aku .. habis gak satu rat..

Jalan 2 kat sunway carnival seberang jaya. konon2 survey jam murah2. yg mahal je ader. yg murah x de. balik kuantan je la cari . sian en suami. jam dah parok benar dah. balik umah dah senja. lepas solat maghrib jalan pulak ke kg pelet. makan Char Keow teow kat sini yg mmg terkenal sedap oleh penduduk sekitar. termasuk menjadi fav mak n adik aku. boleh tahan sedap. en suami sampai tambah 2 x.

No comments: